2013. november 17., vasárnap

Újrahasznosított szappan

Ismét egy "elrontott" szappant láthattok. Szerencsére, ha az adott szappan nem úgy sikerül, ahogy szerette volna az ember lánya (túl sok/kevés folyadékkal készült, töredezik stb.) még mindig van esély arra, hogy megmentsük! Ezek első készítés alkalmával napraforgó formájú szappanok voltak, sajnos töredezve jöttek ki a formából. Volt még nekem bespájzolva, pár darab natúr kecsketejes szappanom, amiket véletlenül leejtettem és ripityára törtek. Apró kockákra felvagdostam a sérült szappanokat, beraktam egy nagy fazékba, kis desztillált vizet öntöttem alá, és ment be a sütőbe felolvadni, de csak egy kicsikét, hogy a mozaikos forma sikerüljön. Fél óra sütögetés.. és tádámm, a napraforgós szappan reinkarnálódott! :) Hársfavirág macerátumot és hársfa illóolajat tartalmaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése